20 września, 2021

Meblu

Lifestyle Blog

Wyrazisty głos lektora w reklamie to podstawa przyciągnięcia uwagi odbiorcy

Każdego dnia oglądając telewizję, słuchając radia czy oglądając różnego rodzaju treści w sieci, możemy natknąć się na reklamy. Jedne sprawiają, że jesteśmy bardzo znudzeni i nie mamy ochoty ich oglądać, inne z kolei czasem potrafią przykuć wzrok odbiorcy, zaciekawiając i wpływając na to, jakie później decyzje konsumenckie podczas zakupów będą podejmowane. Reklamy bowiem właśnie temu służą, by wywrzeć wpływ na odbiorcach, zachęcając ich do skorzystania z konkretnej oferty – założenia konta w banku czy odwiedzenia konkretnej restauracji lub oferując różnorodne produkty, które mają polepszyć samopoczucie i sprawić, że nasze życie będzie ciekawsze. Oprócz sfery wizualnej,czyli pięknych kolorów, ciekawych animacji, montażu, bardzo ważny jest dźwięk. Chwytliwy fragment muzyczny, który od teraz będzie kojarzył się z tą, konkretną reklamą oraz głos narratora. Lektor do reklamy to najczęściej mężczyzna – klient w sklepie, lekarz czy narrator sklepu z elektroniką. Tego rodzaju przekazy często kierowane są do męskiej części widowni. Natomiast kiedy lektor do reklamy to kobieta, to bardzo często widzimy zatroskaną mamę, która zastanawia się, jaki syrop podać dziecku tym razem, kiedy to jest chore. Tego rodzaju przekazy z kolei są niejednokrotnie kierowane do kobiet właśnie. Niezależnie od tego czy lektor do reklamy to kobieta czy mężczyzna, istotne jest to, że musi być to osoba nieposiadająca wady wymowy. Mówiąca wyraźnie, potrafiąca w ciekawy sposób modulować głos, dostosowując do odpowiedniej scenki. https://kslektor.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *